Vsi to poznamo – kupimo si kul izdelek, ki kot da bi točno vedel, da je ravno danes tisti poseben dan, ko se ne sme razbiti. 2 leti po nakupu. Ampak jutri lahko. In tudi bo. Preprosto se bo ugasnil in ne bo več zasvetil. Kaj pa zdaj?
- Najprej diagnostika - kaj in kje se je dejansko pokvarilo.
- Naročanje nadomestnega dela.
- In nazadnje delo tehnika, ki bo vse to spravil spet skupaj.
Skratka, kar precej denarja. Kako to rešiti drugače? Kolikor je mogoče, brezplačno?
Kupite svetila v naši e-trgovini
Na samem začetku bi radi pojasnili eno stvar – naša podaljšana garancija ni plačljiva! Torej, ne iščite nobenega potrditvenega polja, drobne pisave ali zvezdice v pogojih poslovanja. Preprosto izberite svetila, jih dodajte v košarico in oddajte naročilo. In to je to. Podaljšano garancijo imate v žepu. Samo ena stvar ni zajeta v tej akciji, in sicer žarnice.
Kako si prislužiti podaljšano garancijo
Podaljšano garancijo sklenete neposredno ob nakupu v e-trgovini, in sicer z oddajo naročila. V primeru okvare izdelka obiščete spletno stran:
www.svet-svetil.si ali pokličete
01 600 93 29 ali pa pošljete izpolnjen
obrazec za reklamacijo. Operaterka vam bo svetovala, kako nadaljevati. Ko pošljete obrazec za reklamacijo, vas bo kontaktiral naš oddelek za reklamacije. Po servisnem popravilu
boste prejeli funkcionalni izdelek ali vam bomo vrnili denar.