0
Priljubljeni izdelki:
0

Nimate nobenih priljubljenih izdelkov.

Prijava
Registracija
Levy banner
Pravý banner

Pokličite nas, tukaj smo za vas

01 600 93 29 (Pon - Pet, 8:00 - 16:30)
Meni
0 0,00
Še 70 , da si prislužite brezplačno dostavo
Kategorija

Pogosta vprašanja

Klara

NAROČILA

Ali so navedeni termini razpoložljivosti izdelkov zavezujoči?
Termini dostave so samo okvirni. Odvisno od možnosti posameznih proizvajalcev. Ponavadi so izdelki ob navedenih terminih na razpolago, v kolikor pa niso in se pojavi kakšna težava z dostavo svetil, potem je stranka takoj obveščena.
Ali je mogoče dodatno naročiti nadomestno steklo ali rezervni del?
Proizvajalec ponuja pri večini svetil možnost nakupa nadomestnega stekla. O razpoložljivosti nadomestnih stekel ali delov in njihovi ceni lahko izveste na kontaktnih telefonskih številkah ali e-poštnih naslovih.
Kako dolgo traja odprema pošiljke?
Ko je blago predano dostavni službi GLS ali Slovenski pošti, je blago dostavljeno kupcu v roku dveh delovnih dni.
Ali lahko dopolnim naročilo, ko je enkrat oddano?
V kolikor je vaše naročilo že oddano, nas lahko kontaktirate po telefonu ali e-pošti, če pa paket še ni odpremljen, bomo blago dodali v vaše naročilo. 

BLAGO

Ali lahko blago vrnem, če mi ne ustreza?
Da, blago lahko vrnete v 14 dneh od prevzema pošiljke. Vendar mora biti vrnjeno blago nepoškodovano, neuporabljeno in v originalni embalaži. Za hitro rešitev situacije uporabite poseben obrazec.
Kakšno garancijo zagotavljate za svetila?
Za svetila zagotavljamo 3 leta garancije, standard pa je 2 leti. Garancija velja za vsa svetila, razen za žarnice.
Ali mi lahko pošljete tiskani katalog in cenik za vaše blago?
Vse blago in njihove trenutne cene so navedene na naši spletni strani.
Kakšno svetilnost imajo varčne žarnice v primerjavi z klasičnimi žarnicami?
Svetilnost varčne žarnice je petkrat večja kot pri klasičnih žarnicah. Na primer: 10W varčna žarnica je enaka 50W klasični žarnici. 

DOSTAVA

Kako je zagotovljena dostava?
Svetila pošiljamo preko Pošte Slovenije ali preko GLS dostavne službe. Odvisno je le od vas, kateri način dostave izberete.
Kaj, če me ob dostave ni na naslovu?
GLS stranko obvesti o dostavi pošiljke vnaprej, in če stranka kljub temu ni dosegljiva, bo pošiljka shranjena pri najbližji bencinski črpalki. Če je stranka izbrala dostavo preko pošte in je ob dostavi ni na navedenem naslovu, shrani dostavljalec paket na ustrezno pošto, kjer je paket shranjen 15 dni in čaka na prevzem.

PLAČILO

Med katerimi načini plačila lahko izbiram? 
Izberete lahko ne samo plačilo po povzetju, temveč tudi plačilo z bančnim nakazilom (plačilo po predračunu) ali plačilo s kreditno kartico.
Kdaj bom dobil podatke o plačilu, če sem izbral plačilo vnaprej?
Po prejemu in obdelavi vašega naročila bomo takoj izdali predračun z navodili za plačilo, ki vam ga bomo poslali po elektronski pošti. V primeru naročil, oddanih ob vikendih ali praznikih, bodo navodila za plačilo poslana najkasneje naslednji delovni dan.
Kako lahko izvem, če je moje plačilo prispelo na vaš račun?
Po plačilu vam bomo po e-pošti poslali status vašega naročila, ki se bo spremenil na "plačano".
Če plačilo s kreditno kartico ne uspe, kaj naj storim?
V takem primeru vam priporočamo, da nas kontaktirate po telefonu ali elektronski pošti. Način plačila pri naročilu lahko naknadno spremenimo na plačilo po povzetju ali po predračunu.

REKLAMACIJA

Kje lahko vložim reklamacijo in kje lahko izvem za stanje svoje reklamacije?
Za hitro obravnavo reklamacije priporočamo uporabo reklamacijskega obrazca oz. lahko reklamacijo vložite tudi po telefonu na tel. številki +3861 600 93 29 ali preko kontaktnega obrazca
Kaj vse moram poslati skupaj z blagom, če vam pošiljam blago zaradi reklamacije?
Skupaj z reklamiranim blagom je treba poslati kopijo računa + spremno pismo (zakaj reklamirate svetilo). 
Pri prevzemu pošiljke sem ugotovil, da je blago poškodovano, kaj naj storim?
Takoj po razpakiranju poškodovane pošiljke je potrebno prijaviti poškodbo dostavljalcu (GLS ali pošta). Vsa navodila za reklamacijo poškodovanega blaga so navedena na dostavljeni pošiljki.
Kako dolgo traja reklamacija izdelka?
Naše osebje se trudi po najboljših močeh, da je reklamacija poravnana v zadovoljstvo stranke v najkrajšem možnem času. Za obravnavo reklamacije imamo po zakonu 30 dni.
Ali bo svetilka ustrezno zaščitena za dostavo po pošte ali preko zasebne dostavne službe?
Svetila so pakirana in prepakirana z različnimi polnili in kartoni tako, da ne bi prišlo do nobene poškodb svetil.
Zakaj so nekatera svetila označena kot bazar?
Izdelki bazara vključujejo popolnoma funkcionalna svetila, ki imajo lahko manjšo pomanjkljivost v lepoti. Včasih so dostavljana brez originalne škatle in nekatera bazarska svetila so bila že razstavljena v razstavnem prostoru.

Autor článku:

Klara
Klara Specialist za podporo strankam

Klara ni le specialistka za podporo strankam, temveč tudi navdušenka nad moderno LED razsvetljavo. V svojih člankih vam bo na primer svetovala, kako prihraniti pri električni energiji ali pa bo odkrila veliko namigov za popolno osvetlitev vašega doma in vrta.

Smo avtorizirani prodajalec preverjenih znamk.

Posebne ponudbe in novice neposredno na vaš e-mail naslov

Sledite novicam preko svojega e-maila

Odhlásit odběr

Copyright © 1990 – 2019 Donoci d.o.o., Vse pravice pridržane.