NAROČILA
Proizvajalec ponuja pri večini svetil možnost nakupa nadomestnega stekla. O razpoložljivosti nadomestnih stekel ali delov in njihovi ceni lahko izveste na kontaktnih telefonskih številkah ali e-poštnih naslovih.
Ko je blago predano dostavni službi GLS ali Slovenski pošti, je blago dostavljeno kupcu v roku dveh delovnih dni.
V kolikor je vaše naročilo že oddano, nas lahko kontaktirate po telefonu ali e-pošti, če pa paket še ni odpremljen, bomo blago dodali v vaše naročilo.
BLAGO
Da, blago lahko vrnete v 60 dneh od prevzema pošiljke. Vendar mora biti vrnjeno blago nepoškodovano, neuporabljeno in v originalni embalaži. Za hitro rešitev situacije uporabite poseben obrazec.
Za svetila zagotavljamo 3 leta garancije, standard pa je 2 leti. Garancija velja za vsa svetila, razen za žarnice.
Vse blago in njihove trenutne cene so navedene na naši spletni strani.
Svetilnost varčne žarnice je petkrat večja kot pri klasičnih žarnicah. Na primer: 10W varčna žarnica je enaka 50W klasični žarnici.
DOSTAVA
GLS stranko obvesti o dostavi pošiljke vnaprej, in če stranka kljub temu ni dosegljiva, bo pošiljka shranjena pri najbližji bencinski črpalki. Če je stranka izbrala dostavo preko pošte in je ob dostavi ni na navedenem naslovu, shrani dostavljalec paket na ustrezno pošto, kjer je paket shranjen 15 dni in čaka na prevzem.
PLAČILO
Po prejemu in obdelavi vašega naročila bomo takoj izdali predračun z navodili za plačilo, ki vam ga bomo poslali po elektronski pošti. V primeru naročil, oddanih ob vikendih ali praznikih, bodo navodila za plačilo poslana najkasneje naslednji delovni dan.
V takem primeru vam priporočamo, da nas kontaktirate po telefonu ali elektronski pošti. Način plačila pri naročilu lahko naknadno spremenimo na plačilo po povzetju ali po predračunu.
REKLAMACIJA
Za hitro obravnavo reklamacije priporočamo uporabo reklamacijskega obrazca oz.
Skupaj z reklamiranim blagom je treba poslati kopijo računa + spremno pismo (zakaj reklamirate svetilo).
Takoj po razpakiranju poškodovane pošiljke je potrebno prijaviti poškodbo dostavljalcu (GLS ali pošta). Vsa navodila za reklamacijo poškodovanega blaga so navedena na dostavljeni pošiljki.
Naše osebje se trudi po najboljših močeh, da je reklamacija poravnana v zadovoljstvo stranke v najkrajšem možnem času. Za obravnavo reklamacije imamo po zakonu 45 dni.
Svetila so pakirana in prepakirana z različnimi polnili in kartoni tako, da ne bi prišlo do nobene poškodb svetil.
Izdelki bazara vključujejo popolnoma funkcionalna svetila, ki imajo lahko manjšo pomanjkljivost v lepoti. Včasih so dostavljana brez originalne škatle in nekatera bazarska svetila so bila že razstavljena v razstavnem prostoru.