Levý banner
Pravý banner
Meni
0 0,00
Manjka vam še 70 do brezplačne dostave
Kategorija

Kako ravnati v primeru, če je pošiljka prispela poškodovana ali nepopolna?

O nakupu

Karin

Kaj storiti, če po prevzemu niso izdelki v redu?

V primeru rahle deformacije ali poškodbe zunanje embalaže se ne bojte prevzeti pošiljke. Pošiljka v večini primerov ni poškodovana in je povsem v redu – neprevzem takšne pošiljke pogosto pomeni nepotrebno podaljšanje roka dostave. Pomembno pa je, da pošiljko sprejmete z ugovorom, da ima voznik zapisnik, da je imel paket poškodovano embalažo.

Če kupec po prejemu in razpakiranju paketa ugotovi, da je blago zlomljeno, počeno ali kako drugače poškodovano, je pomembno, da poškodbo nemudoma prijavi transportni službi, preko katere je bila pošiljka dostavljena kupcu. Poškodovano pošiljko je potrebno tudi čim prej fotografirati. Obvezno je fotografirati transportno etiketo, embalažo (s podatki o poškodbah), oblogo in poškodovano blago. Fotografije so nujen del reklamacije pri prevoznikih, saj bo reklamacija brez njih zavrnjena. Prav tako je pomembno, da embalažo, podlogo in poškodovano/pokvarjeno blago shranite do konca reklamacijskega postopka, ker bodo uporabljeni kot dokaz za uveljavljanje škode pri prevozniku.

Pomembno je, da preverite vsebino in popolnost pošiljke. V primeru, da je pošiljka nepopolna, nam je potrebno ta podatek sporočiti v 2 dneh po prejemu pošiljke.

Vse te podatke (nepopolnosti, poškodbe + fotografije) nam posredujte preko kontaktnega obrazca. Kasnejših reklamacij ne bomo upoštevali.


Priporočamo, da pri prevzemu pošiljke upoštevate naslednja navodila:
V primeru rahle deformacije ali poškodbe zunanje embalaže se ne bojte prevzeti pošiljke. V večini primerov je pošiljka popolnoma nepoškodovana in v dobrem stanju - če ne sprejmete take pošiljke, to pogosto pomeni nepotrebno podaljšanje roka dostave.
 
Dostavna služba DPD 
  • Pošiljatelj je odgovoren za pravilno pakiranje blaga. Če lahko na paketu vidite znatne zunanje poškodbe, na primer luknjo v škatli, lahko zavrnete prevzem paketa. DPD bo paket nato vrnil pošiljatelju (nam).
  • V primeru vidne poškodbe paketa ali embalaže lahko vsebino paketa preverite ob dostavi. Dostavljavec to zapiše v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom.
  • Če sprejmete paket, ki je videti nepoškodovan, vendar ob odprtju odkrijete, da je vsebina poškodovana, se pritožite pošiljatelju (nam). DPD namreč ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za DPD.
  • Na nas se obrnite preko kontaktnega obrazca. O naslednjem postopku vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času.

Dostava palete
Če je paket ob prevzemu vidno poškodovan, ga prejemite z "ugovorom" in poškodbo zabeležite v transportnih dokumentih. V idealnem primeru takoj napišite zapisnik o poškodbi pri prevozniku in fotografirajte embalažo in poškodovano blago. Poškodbo paketa ali blaga nam takoj prijavite in priložite fotografije. Če za poškodbo ugotovite po razpakiranju blaga, morate poškodovano blago in embalažo fotografirati ter nam škodo takoj prijaviti, da bomo imeli možnost uveljavljati prevoz blaga in uveljavljati škodo. Ta reklamacija mora biti uveljavljena v 7 delovnih dneh od dostave blaga, zato vas prosimo, da preverite paket takoj po prejemu in nas brez nepotrebnega odlašanja obvestite o morebitni poškodbi.

Autor článku:

Karin
Karin Specialist za podporo strankam

Imate vprašanje? Kontaktirajte nas!

Vprašajte karkoli

Martin

Imate vprašanje? Kontaktirajte nas!

01 600 93 29 (Pon - Pet, 8:00 - 17:30)

Vprašajte
 
                     

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. Vse pravice pridržane. Informacije o obdelavi osebnih podatkov. i