Brezplačna dostava nad 70 EUR

60 dni za vračilo

5 let na slovenskem trgu

+386 1 600 93 29

Dodatnih 10% popusta. Velja do konca tedna. Koda: TA164SI

KopirajKopirano


Kako ravnati v primeru reklamacije blaga

Author photoKarin

Čas branja 3 min
O nakupu

V kolikor ste prejeli blago, ki ni delovalo od začetka ali je prenehalo delovati šele med uporabo, nam to zagotovo sporočite preko obrazca za reklamacijo.

Obrazec za reklamacijo lahko uporabite, v kolikor ste prejeli blago, ki ni delovalo od začetka ali je prenehalo delovati med običajno uporabo.
Za blago, kupljeno prek spletne trgovine, ima kupec (potrošnik) pravico do reklamacije v 2 letih od dostave blaga. Pri nekaterih proizvodih je to lahko od 3 do 5 let. To dejstvo je vedno navedeno pri vsakem proizvodu posebej oziroma je določeno v pogojih poslovanja. O napakah, za katere lahko uveljavite reklamacijo, lahko preberete v reklamacijskem postopku.
 
Kako ravnati v primeru reklamacije blaga:
  • Prenesite obrazec za reklamacijo TUKAJ. Natisnite obrazec in ga izpolnite. (Če je potrebno, ga najprej izpolnite in nato natisnite).
  • Izpolnjen in natisnjen obrazec dajte v paket, v katerem vračate blago.
  • Pošljite paket na reklamacijski naslov Packeta Adriatic d.o.o, ID 92240586, Tržaška cesta 40, 1000 Ljubljana. Povratni naslov ne sprejema solarnih panelov in blaga na paleti. Prosimo obrnite se na podporo uporabnikom, ki bo uredila prevzem vašega vračila. Prosimo, ne pošljite paketa kot pošiljko z odkupnino! Priporočamo, da paket pošljete kot priporočeno pošiljko.
  • Na paket, ki ga pošiljate nazaj, napišite kodo za vračilo 92240586, ki nam bo omogočila boljše sledenje paketu in hitrejšo obdelavo vaše zahteve. Koda za vračilo se ne uporablja za etiketo za vračilo. Paket morate še vedno poslati na naslov za vračilo.
V kolikor imate kakršna koli vprašanja v zvezi z reklamacijo, prosimo, uporabite naš kontaktni obrazec. Ko pošljete vprašanje, vam bomo po e-pošti poslali kopijo vašega vprašanja. E-sporočilo bo vključevalo tudi dodeljeno številko vašega vprašanja. Če želite pospešiti obravnavo reklamacije, vnesite to številko kjerkoli v obrazcu za reklamacijo.


Avtor članka:

Karin
Karin Specialist za podporo strankam

Imate vprašanje? Kontaktirajte nas!