Levý banner
Pravý banner
Meni
0 0,00
Manjka vam še 70 do brezplačne dostave
Kategorija

Reklamacijski postopek

O nakupu

Karin

V kolikor izdelek ne ustreza vašim pričakovanjam ali je poškodovan, nam je zelo žal in vam bomo z veseljem zagotovili reklamacijske storitve. Kako nadaljevati v tem primeru?

Splošne določbe
Reklamacijski postopek opisuje poslovno sodelovanje med kupcem in prodajalcem, lastnikom spletne trgovine, se pravi družbo Donoci s.r.o. s sedežem na Pražská 2532/4, 67801 Blansko, Češka, matična številka 47539569, davčna številka SI67609686, ki je vpisana v trgovinski register.

Reklamacijski postopek je vrsta dokumenta, ki kupca obvešča o pogojih, načinu in možnostih uveljavljanja reklamacije pomanjkljivega ali kako drugače poškodovanega blaga. Pravice in obveznosti pogodbenih strank v zvezi z odgovornostjo prodajalca za napake, vključno s prodajalčevo garancijsko odgovornostjo, urejajo ustrezni splošno zavezujoči predpisi.

Pred naročilom blaga se mora kupec seznaniti s Pogoji poslovanja in Reklamacijskim postopkom. Kupec s zavezujočim naročilom potrjuje, da je seznanjen z Reklamacijskim postopkom in Pogoji poslovanja ter se strinja z njimi.

Garancijsko obdobje in garancijski list
Za vsak prodani artikel prodajalec izda dokument, se pravi račun, ki služi kot garancijski list, in se zato izda z vsemi potrebnimi podatki (ime, cena, količina ...), ki se uporabljajo za morebitno uveljavljanje reklamacije.
 
Blago se smatra za prevzeto v trenutku, ko dostavljalec blago izroči kupcu in tako začne teči garancijsko obdobje.

Prodajalec je odgovoren kupcu za prodajo artikla, ki je skladen s kupoprodajno pogodbo, zlasti, da je brez napak. Skladnost s kupoprodajno pogodbo pomeni, da ima artikel, ki se prodaja, lastnosti kakovosti in uporabnosti, ki jih zahteva pogodba, ki jih opisuje prodajalec, proizvajalec ali njegov zastopnik ali ki se pričakujejo na podlagi izvajanega oglaševanja, ali lastnosti kakovosti in uporabnosti, ki so za take artikle običajne, da je v skladu z zahtevami zakonodaje, je v ustrezni količini, stopnji ali teži in ustreza namenu, ki ga prodajalec navaja za uporabo izdelka ali za katerega se ta artikel običajno uporablja.
 
V primeru, da artikel ob prevzemu ni skladen s kupoprodajno pogodbo (v nadaljevanju „navzkrižje s kupoprodajno pogodbo“), ima kupec pravico, da prodajalec artikel brezplačno in brez nepotrebnega odlašanja spravi v stanje, ki ustreza kupoprodajni pogodbi, in sicer kot je zahtevano s strani kupca bodisi z zamenjavo artikla ali z njegovo popravo; če tak postopek ni mogoč, lahko kupec zahteva razumen popust na ceno artikla oz. lahko odstopi od pogodbe. To ne velja, če je kupec pred prevzemom artikla vedel za navzkrižje s kupoprodajno pogodbo ali če je sam povzročil navzkrižje s kupoprodajno pogodbo. Navzkrižje s kupoprodajno pogodbo, ki se pojavi v šestih (6) mesecih od datuma prevzema artikla, se šteje za navzkrižje, ki je obstajalo že ob njegovem prevzemu, razen če ni v nasprotju z naravo artikla ali če ni drugače dokazano.
 
Če ne gre za artikle, ki se hitro kvarijo ali rabljeni artikli, je prodajalec odgovoren za napake, ki se izkažejo kot navzkrižje s kupoprodajno pogodbo po prevzemu artikla med garancijskim obdobjem (garancija).
Kupčeve pravice, ki izhajajo iz prodajalčeve odgovornosti za napake, vključno z garancijsko odgovornostjo prodajalca, kupec uveljavlja na naslovu prodajalčevih prostorov. Kot vložitev reklamacije se šteje trenutek, ko je potrošnik izrazil svojo voljo (uporaba pravice zaradi pomanjkljive izvedbe) prodajalcu (npr. po telefonu, elektronski pošti), tudi če potrošnik ni dostavil reklamiranega artikla prodajalcu. Dostava reklamiranega izdelka je potem predmet sodelovanja s strani prodajalca, da potrošnik dostavi izdelek.

Poleg tega garancija ne velja za kakršno koli škodo, ki je nastala zaradi (v kolikor takšna dejavnost ni običajna dejavnost in hkrati v priloženih navodilih za uporabo ni prepovedana):
 
a. mehanske poškodbe blaga,
b. uporabe blaga v pogojih, ki ne ustrezajo s svojo temperaturo, prašnostjo, vlažnostjo, kemičnimi in mehanskimi vplivi okolju, ki ga neposredno določa prodajalec ali proizvajalec,
c. neustrezne namestitve, rokovanja, ravnanja ali zanemarjanja skrbi za blago,
d. blago je bilo poškodovano zaradi preobremenitve ali uporabe v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji ali splošnih načelih,
e. izvajanja intervencij, ki niso kvalificirane, ali zaradi spreminjanja parametrov,
f. blago, ki ga je naročnik spremenil (barvanje, upogibanje itd.), če je napaka nastala kot posledica takšne spremembe,
g. blago je bilo poškodovano zaradi naravnih elementov ali zaradi višje sile.

 
OPOZORILO: Žarnice (viri svetlobe), ki so del kupljene svetilke in so popolnoma brezplačne, niso zajete v garanciji, gre za reklamne predmete!!!
 
Zakonska garancija traja 24 mesecev. Vendar vam mi zagotavljamo podaljšano garancijsko obdobje 36 mesecev. Garancija velja za vsa svetila, razen za žarnice.

Postopek reklamacije
Če želi kupec reklamirati blago, kupljeno v spletni trgovini SVET-SVETIL.SI, lahko uporabi hitri način izpolnjevanja REKLAMACIJSKEGA OBRAZCA, v katerem navede zlasti vrsto izdelka, njegovo kodo, številko računa ali številko naročila in opis napake. Primerno je tudi priložiti fotografije, ki dokumentirajo napako (okvaro). V roku dveh delovnih dni bomo stranko kontaktirali in jo obvestili o naslednjem postopku reklamacije ali možnosti za uveljavljanje popusta, vključno z naslovom, kamor stranka pošlje reklamirano blago.
 
Osebje reklamacijskega oddelka bo v bližnji prihodnosti (najkasneje v 2 delovnih dneh) kontaktiralo stranko na naveden e-poštni naslov ali telefonsko številko.
 
Priporočljivo je, da blago pošljete v originalni embalaži ali v primerni transportni embalaži, ker dostavljalec ni odgovoren za kakršno koli mehansko škodo pred prevzemom blaga.
 
V primeru upravičene reklamacije ima kupec pravico do povračila poštnine na najmanjši možni ravni, ki je potrebna za varno dostavo (predložiti je treba dokazilo o tej dostavi).
 
V primeru neupravičene reklamacije kupec ni upravičen do povračila stroškov, povezanih z obravnavo reklamacije, hkrati pa prodajalec ni upravičen do povračila stroškov, ki jih je imel (razen če je šlo s strani potrošnika npr. za ponavljajočo se neutemeljeno reklamacijo, pri kateri se da izkazati, da je šlo s strani potrošnika za zlorabo pravic potrošnikov). 

Obravnava reklamacije
Prodajalec ali proizvajalec oceni upravičenost reklamacije napake na blagu in po presoji stranko po telefonu ali elektronski pošti obvesti, kako se bo reklamacija obravnavala.

Rok za rešitev reklamacije je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) petinštirideset dni. 

Autor článku:

Karin
Karin Specialist za podporo strankam

Imate vprašanje? Kontaktirajte nas!

Vprašajte karkoli

Martin

Imate vprašanje? Kontaktirajte nas!

01 600 93 29 (Pon - Pet, 8:00 - 17:30)

Vprašajte
 
                     

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. Vse pravice pridržane. Informacije o obdelavi osebnih podatkov. i