Brezplačna dostava nad 70 EUR

60 dni za vračilo

5 let na slovenskem trgu

+386 1 600 93 29

Prihranite z 12 % popustom. Veljavno do nedelje. Koda: TA163SI

KopirajKopirano

Reklamacijski postopek

Author photoKarin

Čas branja 5 min
O nakupu

V kolikor izdelek ne ustreza vašim pričakovanjam ali je poškodovan, nam je zelo žal in vam bomo z veseljem zagotovili reklamacijske storitve. Kako nadaljevati v tem primeru?

Splošne določbe
Reklamacijski postopek blaga opisuje poslovno sodelovanje med kupcem in prodajalcem, upravljavcem e-trgovine Alasans s.r.o. podjetje s sedežem na naslovu Pražská 2532/4, 67801 Blansko, ID 47539569, ID za DDV CZ47539569, ki je vpisano v poslovni register.

Reklamacijski postopek je vrsta dokumenta, ki kupca obvešča o pogojih, načinih in možnostih uveljavljanja okvarjenega ali poškodovanega blaga. Pravice in obveznosti pogodbenih strank v zvezi z odgovornostjo prodajalca za napake, vključno z garancijsko odgovornostjo prodajalca, urejajo ustrezni splošno zavezujoči predpisi (zlasti določbe členov 2099 in nasl. ter 2158 in nasl. Civilnega zakonika).

Pred naročilom blaga se je kupec dolžan seznaniti s Pogoji poslovanja in s Pogoji za vračilo blaga. Z zavezujočim naročilom kupec potrjuje, da je z vsem seznanjen in se strinja s Politiko vračil in Pogoji poslovanja.

Garancijska doba in garancijski list
Prodajalec za vsak prodani artikel izda dokument kot račun ali potrdilo, ki služi kot garancijski list in je zato izdan z vsemi potrebnimi podatki (naziv, cena, količina...) za morebitno reklamacijo.
 
Če blago ni kupljeno osebno, prevzem blaga pomeni točko, ko prevoznik blago preda kupcu in s tem začne teči garancijska doba.

Prodajalec je dolžan zagotoviti skladnost prodanega artikla s kupoprodajno pogodbo, predvsem pa, da je brez napak. Skladnost s kupoprodajno pogodbo pomeni, da ima prodana stvar kakovost in uporabne lastnosti, ki jih zahtevata pogodba, prodajalec, proizvajalec ali njegov zastopnik, oziroma na podlagi njihovega oglaševanja pričakovano kakovost in uporabne lastnosti za artikel običajne vrste, ki ustreza zahtevam zakonodaje, je v ustrezni količini, količini ali teži in ustreza namenu, ki ga je prodajalec navedel za uporabo artikla oziroma za katerega se artikel običajno uporablja.
 
Če artikel ob prevzemu s strani kupca ni v skladu s kupoprodajno pogodbo (v nadaljevanju »konflikt s kupoprodajno pogodbo«), ima kupec pravico zahtevati, da prodajalec artikel spravi v stanje, ki ustreza nakupu. pogodbo brezplačno in brez nepotrebnega odlašanja, bodisi z zamenjavo ali popravilom predmeta; če tak postopek ni mogoč, lahko kupec zahteva primeren popust na ceno artikla ali odstopi od pogodbe. To ne velja, če je kupec vedel za neskladje s kupoprodajno pogodbo pred prevzemom blaga ali če je sam povzročil neskladje s kupoprodajno pogodbo. Navzkrižje s kupoprodajno pogodbo, ki se pojavi v šestih (6) mesecih po prejemu artikla, se šteje kot navzkrižje, ki obstaja že ob prevzemu, razen če je to v nasprotju z naravo artikla ali se dokaže drugače.

Če se artikli ne pokvarijo hitro ali so že rabljeni, odgovarja prodajalec za napake, ki se izkažejo v nasprotju s kupoprodajno pogodbo po prejemu artikla v garancijski dobi (garancija).
Pravice kupca iz naslova prodajalčeve odgovornosti za napake, vključno z garancijsko odgovornostjo prodajalca, uveljavlja kupec pri prodajalcu na naslovu njegove poslovalnice. Za trenutek reklamacije se šteje trenutek, ko kupčeva volja (uveljavljanje pravice do pomanjkljive izpolnitve) doseže prodajalca (npr. po telefonu, e-pošti, osebno), tudi ne da bi reklamirani izdelek bil dostavljen od potrošnika do prodajalca. Po reklamaciji blaga kupec počaka, da ga prodajalec kontaktira za dogovor glede pošiljanja blaga prodajalcu.
 
Garancija tudi ne krije škode, ki nastane zaradi (če taka dejavnost ni običajna in ni prepovedana v priloženih navodilih za uporabo):
 

a. mehanske poškodbe blaga,

b. uporaba blaga v pogojih, ki ne ustrezajo njegovi temperaturi, prašnosti, vlažnosti, kemičnim in mehanskim vplivom okolja, ki jih določi prodajalec ali proizvajalec,

c. nestrokovna namestitev, manipulacija, delovanje ali zanemarjanje skrbi za blago,

d. je blago poškodovano zaradi prekomerne obremenitve ali uporabe v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji ali splošnih načelih,

e. izvajanje nekvalificiranega posega ali spreminjanje parametrov,

f. blago, ki ga je naročnik spremenil (barvanje, krivljenje ipd.), če je zaradi te spremembe nastala napaka,

g. blago je bilo poškodovano zaradi naravnih elementov ali višje sile.


OPOZORILO: Žarnice (svetlobni viri), ki so ob kupljenih svetilih dobavljene kot darilo ali popolnoma brezplačno, so reklamni artikli. Garancija jih ne krije.
 
Zakonsko določena garancijska doba je 24 mesecev. Za nekatere izdelke pa zagotavljamo podaljšano garancijsko dobo. Dolžina garancijskega roka je navedena za vsak prikazan izdelek. Garancija velja za vsa svetila razen za žarnice.

Pritožbeni postopek
V kolikor želi kupec reklamirati blago kupljeno v spletni trgovini SVET-SVETIL.SI, lahko uporabi hitro možnost, tako da izpolni ta REKLAMACIJSKI OBRAZEC, v katerem navede številko računa ali številko naročila in opiše napako. Dobro je priložiti tudi fotografijo, ki dokumentira napako. Predvsem morajo biti fotografije dokumentirane v primeru reklamacije škode na blagu, ki je nastala med transportom. V roku dveh delovnih dni bo kupec kontaktiran in obveščen o nadaljnjem reklamacijskem postopku oziroma možnosti uveljavljanja popusta, vključno z naslovom, kamor bo kupec poslal reklamirano blago.

Osebje reklamacijskega oddelka bo v bližnji prihodnosti (najkasneje v 2 delovnih dneh) kontaktiralo stranko na naveden e-poštni naslov ali telefonsko številko.

Priporočljivo je, da blago pošljete v originalni embalaži ali v primerni transportni embalaži, ker dostavljalec ni odgovoren za kakršno koli mehansko škodo pred prevzemom blaga.

V primeru upravičene reklamacije ima kupec pravico do povračila poštnine na najmanjši možni ravni, ki je potrebna za varno dostavo (predložiti je treba dokazilo o tej dostavi).

V primeru neupravičene reklamacije kupec ni upravičen do povračila stroškov, povezanih z obravnavo reklamacije, hkrati pa prodajalec ni upravičen do povračila stroškov, ki jih je imel (razen če je šlo s strani potrošnika npr. za ponavljajočo se neutemeljeno reklamacijo, pri kateri se da izkazati, da je šlo s strani potrošnika za zlorabo pravic potrošnikov).

Obravnava reklamacije
Prodajalec ali proizvajalec oceni upravičenost reklamacije napake na blagu in po presoji stranko po telefonu ali elektronski pošti obvesti, kako se bo reklamacija obravnavala.

Rok za rešitev reklamacije je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) trideset (30) dni.


V primeru reklamacije v zvezi s fotovoltaičnimi paneli ali fotovoltaičnimi dodatki jih prosimo ne poskušajte razstaviti. V mnogih primerih lahko težavo reši serviser na daljavo. Zato počakajte na stik s članom reklamacijskega oddelka.

Avtor članka:

Karin
Karin Specialist za podporo strankam

Imate vprašanje? Kontaktirajte nas!